Ved at udvikle egen IT-platform har Mortang Advokater derfor på denne måde kunne imødekomme både de lovmæssige krav og ændringer samt kunne dække vores klienters skiftende behov og krav. Det gør Mortang Advokater i stand til med kort varsel at ændre procedurer og arbejdsgange.
Mortang Advokater kan modtage inkassosager i de fleste standard filformater og tilbyder naturligvis muligheden for at bruge sikker mail (SFTP) i henhold til GDPR kravene.
På Mortang Advokaters online webløsning kan vores klienter følge sagerne både på sagsniveau og på den samlede portefølje. Der kan gives adgang til statistikker på brugerniveau og på overordnet niveau til brug for afrapportering, styring og controlling fx i forbindelse med afstemning af kreditpolitikker m. m.
Løsnings- og afregningsprocenter samt anden statistik kan også downloades og det kan gøres ud fra flere forskellige kriterier.
Vores klienters debitorer har også adgang, hvor de bl.a. kan se aktuel restgældsopgørelse, retsmødedatoer og de kan bestille kontoudskrifter, fakturakopier m. v. På brevene, som sendes til debitor står der et unikt password og login til Mortang Advokaters onlineløsning.
Endelig kan Mortang Advokater levere særligt udarbejdede rapporter ad hoc, når klienterne har brug for dette. Disse rapporter kan gøres tilgængelige online, når der er behov.
Ved eventuelle spørgsmål kontakt da venligst IT-chef Michael V. Krogh på telefon 45 76 62 00 eller på mail mvk@mortang.dk